lördag 29 augusti 2009

Då var det dax igen

PMS!!! Det innebär att jag blir ledsen, tänker massa sorgliga tankar, handlingsförlamad, kärlekskrank, kåt, velig, ångestfylld, och bara så handlingsförlamad som man bara kan bli. Denna dagen har jag inte gjort något... eller visst, något har jag gjort. Lyssnat på musik, druckit kaffe, pratat i telefon, städat toaletten och funderat...funderat..och funderat på hur jag är funtad? Vad vill jag göra? Hur ska jag ha det?

En sådan här dag är inte bra för mig att ta beslut OCH då undrar jag varför i helvete inte DU kan fatta besluten och komma med ett förslag? Eller bara komma hit och knulla, för det skulle jag behöva.

Älska mig när jag minst förtjänar det eller hur var det nu? Alltså du kommer inte för att jag inte säger att du ska komma - hur jävla dum får man vara och är det något jag inte vill upprepa så är det att ha en man som inte är handlingskraftig. Kom med förslag för helvete - det är lördag!!!!

2 kommentarer:

JenJen sa...

'Eller bara komma hit och knulla...' ha ha ha ha!!! Den var riktigt bra!!

Anonym sa...

Ha ha...ja varför inte. Men nu har allt gått över så nu får han inte komma *s* Eller han kan komma när han vill, men INTE här =))