onsdag 12 augusti 2009

Där rök bonusen

Ja nu var det inte min försäkringsbonus som rök utan pappas såklart för att han står för bilen och försäkringen. Attans otur var det och det var faktiskt inte mitt fel eller jag kunde inte förhindra att en motorcykel lagt sig på min högra sida när jag var tvungen att backa en meter. Tur i oturen och självrisken blev tusen pix och där rök obtillägget för midsommar och bonusen för pappa. MEN en olycka kommer ju aldrig ensam så igår var det dax igen och det gick väl bra för gubben på moped och det var verkligen inte mitt fel men varför var jag där? Polisen dök upp och tack och lov så blev allt bra med gubben och jag kunde köra till jobbet igen. Det där med tredje gången gillt, gäller inte längre - bara så ni vet. ;)

Sista dagen i morgon och gissa om det ska bli skönt...

Inga kommentarer: