fredag 28 augusti 2009

En kick som heter duga

Mina klädinköp och allt annat vad det gäller inköp till mig själv har under de senaste åren varit nästan obefintliga. Det är alltid döttrarna som kommer i första hand och som ni vet så finns det ju ingen gräns för vad tonåringar behöver....

Nu fick jag en "kick" som heter duga. Jag har beställt mig ett par stövlar från England *ghaaaaaaaa* Först fick jag lyckorus, men sedan fick jag ångest när de dragit över två tusen kronor å mitt konto. MEN vad fan, jag blir säkert lyckligare av att äga ett par stövlar än gå och köpa mat för dem =)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är dom snygga? Rent av sexiga kan hända? Såna man behåller på hela natten? ;-)
Eller är det mer för höstens alla svamppromenader du köpt dom? :-)

Trevlig Helg!!

*Kramar om*

/PP

Anonym sa...

Klart de är snygga!!!! Om de är sexiga får betraktaren så för. Jag lovar att de är inte för svampskogen *s*

Trevlig helg och soppkram ;)

Anonym sa...

Låter som en väldigt god investering i såna fall. ;-)

Får man hoppas på en bild i bloggen kanske? *sann skofetischistisk nyfikenhet*

Fler kramar!

/PP