fredag 21 augusti 2009

Tankar

Herregud vilken kropp. Åhh vilken rumpa!!! Varför har jag aldrig legat med en svart? Skulle nog vara underbart, helst med sådana armar. Men gud, vilka töntiga byxor. Är det två eller ser de ut sådana? Men herregud! Är de undernärda allihop. Ett stort huvud på dessa seniga små kroppar. Bättre med lite mer hull. Varför har de inte större muskler? Han var snygg, en sådan man skulle jag inte tacka nej till *mums* Men herregud hur ser han ut karln, han har ju hårfästet långt ner i pannan. Vitt och blått är fräscht. Vilken snygg tröja fransmannen har. Men där är ju loggan jag gjort. *ler, tänk va* Herregud, vad lång han var då. Men kolla vilken stor k.k han hade då OCH stor näsa. Visste väl att det hänger ihop. Men han måste ju ha DAMP. Ska vi inte titta på film ikväll? Här är ju inga svenskar? Va, kolla vilka biffar...och så han den tanige där. Hur kan de vara sådan skillnad i samma gren? Oj,oj,oj snubbel. Men man måste ju nästan prova någon gång? Riktigt sexigt!!! Men där är ju en svensk. Han vet jag inte vad han heter. Söt pojk. Jättesöt. Men herregud, hur är människan klippt? Stubbat fram och långt bak *usch* Mums vilka härliga läppar. Jo, man skulle definitivt prova. Det måste vara hans bror, lika som bär.

- Mamma!!!!
- Ja
- Nu ska han hoppa - svensken
- Aha
- Du kollar ju inte
- Ska vi inte se någon film ikväll?
- Jag ska se friidrotten
- Då går jag ut och diskar = sätta sig vid datorn i köket

2 kommentarer:

Anonym sa...

*skrattar* Jasså du, du kan du med alltså? ;-) Men visst är det skönt att få vara precis så där gubb.. flåt tant-sjuk ibland och gotta sig åt allt ögongodis runt omkring en. *blink blink*

Högst opassande kramar från

/PP

Sagosessan sa...

Ja … friidrottsVM är en ögonfröjd för mina lystna ögon. Usain Bolts kropp … undrar hur det känns att smeka den. Undrar om han är så len som han ser ut att vara. Huden spänner som siden över hans vackra muskler. En perfekt kropp. Rumpan är väl som sten. Jag skulle känna mig blek, degig och oattraktiv i samma säng som honom. Skulle inte tro honom om han gav mig superlativer. Vilken tur att sannolikheten för att det händer är mindre än att jag vinner på Triss.

Friidrottskramar!