måndag 10 augusti 2009

Jag är sliten

Ja, känner mig faktiskt lite sliten att livet bara kör på i 110 och nästan inte haft en enda dags ledigt. Jag har hela tiden pressen att läsa om jag skulle ha någon tid över. Idag har jag i alla fall inte arbetat utan fick sitta och äta frukost med supergott kaffe vid havet och det var toppen och det känns nästan som om jag fick vila ordentligt fast jag tvättade hela dagen och hängde ut. Att få ligga och sova en stund ute är guld tycker jag.

Nu har jag äntligen börjat bli färdig med min förra bredbandsleverantör. Det blev till slut hot om polisanmälan och då tog det inte mer än en halvtimme förrän jag blev uppringd och de ville ha mitt kontonummer så de kunde föra över de pengar som jag betalt för mycket. (ha!!!) Satan vad de suger energi och när jag väl fått över pengarna så ska jag anmäla dem ändå för de skickat bluffakturor. Man kan ju undra hur många som de har gjort samma sak med. Det är ju så att jag hatar räkningar och egentligen så vill jag bara lämna allt MEN jag tror nog att jag ska anmäla dem för det är för jävligt hur de kan bete sig. MEN man måste ju ha energi till det....

Någon som gav mig energi är dessa fantastiska affärsidéer som man kan hitta på nätet. Tänk att kunna beställa dammsugarpåsar som jag nu varit utan ett halvår utan att hitta. De är ju fantastiska att de bara finns. Beställde i fredags och idag kom det tre påsar i brevlådan - fantastiskt. De skulle kunna ta dubbelt betalt för man blir ju hur glad som helst när man kan beställa en sådan krånglig sak som att hitta och komma ihåg att köpa just dammsugarpåsar. Jag kommer vara en trogen kund resten av livet.

Nu ska jag ta mig ett glas iskallt gls vitt vin och njuta av kvällen....

Soppkram!

Inga kommentarer: