måndag 13 april 2009

Tacka inte mig era idioter!

Ikväll höll jag på att ramla ur soffan så jävla upprörd blev jag. På vem, av vad? Radiotjänst! Helt makalöst vilken jävla reklam de kör. Kanske du har sett den och det är människor som ringer på hos folk och TACKAR för att de betalar tv-licens. Hur mycket får man dumförklara folk egentligen?

Jag har försökt bli av med tv-licensen X antal gånger men inte lyckats och NU får jag se att de gör reklamfilm och tackar för att folk betalar. Jag vill fan inte betala!!!! Jag vill definitivt inte ha ett tack, för det är detsamma som att jag skulle kunna avstå från att betala - det kan man inte.

Vissa kan ju tydligen men så känd är inte jag och jag tillhör heller inte regeringen.

Alltså - när i helvete ska vi slippa att bli fördummade och hånade framför TV? Vilket annat företag tackar för att man betalar för en tjänst som man så snällt är tvingad till att betala dessutom?

Hade svenska kyrkan haft samma reklam så hade jag blivit medlem igen....

Soppmor mitt i natten (kan inte sova)

1 kommentar:

JenJen sa...

Den där 'reklamen' har jag oxå reagerat på, lägga pengar på sådan skit... :(