måndag 20 april 2009

Hjärnan i en soppa

När jag inte är frisk så är inget bra och då menar jag inget. Denna helgen har jag inte varit utanför dörren och jag blev efter med inlämningsuppgifterna förra veckan och i morgon är det tenta igen och jag har inte ens kommit igenom boken. Allt bara dansar och jag har inga klara tankar. Har försökt skärpa mig och tänka att jag kan gå dit och skriva G. MEN nu vet jag inte, jag kan inte samla mig. Jag har en del instuderingsfrågor och jag kan inte ens få struktur på dem. Idag bestämde jag mig för att jag var frisk och då sa lilla dottern att man kan ju inte bara vara förkyld 2 dagar? Jag kan och nu är jag fisk. Men hostan ger sig inte. Jag har gjort häxbrygder och druckigt allt möjligt och den ger sig inte. Ghhhhhhha

Frågan är om jag klarar gå dit och skriva i morgon, det blir så satans jobbigt och ha det släpande om jag inte går dit. Jag kan inte heller sjukskriva mig för då vet jag att det blir trubbel med betalningen.

Lika bra att gå och lägga sig, det blir inget vettigt gjort.

Inga kommentarer: