onsdag 15 april 2009

Är jag klok?

Det har nu nästan gått ett år sedan jag flyttade in i denna lägenheten. Jag har knappt kommit över det och jag tänkte jag skulle bo här i många år....

Idag fick jag frågan om en lägenhet som jag absolut måste titta på och den är grym. Den kostar bara några hundralappar mer än den jag har idag men är definitivt en lägenhet med bra läge med vattnet utanför fönstret och en badplats - mitt i stan. Terass och etagelägenhet superfin inredning. Man måste bara tacka JA!

Men hur ska det gå till? Hur ska jag orka flytta en gång till? Vi får se om jag får den, livet är väl till för att ta nya vägar och nya mål.

Jag är INTE klok!

6 kommentarer:

Sagosessan sa...

Orka flytta? Det handlar väl inte om sådana triviala saker när lägenheten verkar vara en dröm bara några hundralappar bort :-)

Om du nu får den förstås.

Sessan tycker du ska ta den! :-D

Got2b sa...

Själva flytten är ju nyttig... Motion, ordning o reda både i högarna och mentalt! I sommar flyttar jag hem till min gamla gård bara exet makat sig iväg. Det blir femte gången på tre år...

Woman soup sa...

För mig är det inte travilt att flytta! Jag flyttade nästan allt själv förra flytten och det tog nästan en månad och det var påfrestande både psykiskt och fysiskt.

Men visst kommer jag ta lägenheten om jag får den.

Woman soup sa...

'Travialt

Sagosessan sa...

Hoppla. Tar tillbaka ordvalet. Men säkert hittar du orken djupt där inne någonstans. Och någon måste väl finnas som kan hjälpa dig??

Anonym sa...

Sagosessan - vi är alla olika och du får använda vilka ord du vill på min sida.

Soppkram