torsdag 15 oktober 2009

Jag minns det som igår...

Här är jag och det är väl trevligt att någon saknar mig. =)

Vad gör jag? Jag läser som satan och är färdig nästa vecka. Tänk vad sakta men ändå så fort tiden gått. Delmål. Nu när jag är färdig med utbildningen kommer förlag om tjänst av det jag arbetat med tidigare. Visst är det roligt? Jag skickade in en ansökan som inte var angelägen utan bara rakt av så det vore ju konstigt om de nappar. Känner att jag hellre vill fortsätta på mitt nya spår nu.

Jag har haft min bästa vän här och vi har varit på återträff. Det var nämligen 30 år sedan vi slutade nian. Tänker man efter så är just det, inte klokt för jag minns det som igår.... Det var jättekul och hon stannade i fyra dagar och sömnen uteblev. Så jag har antagligen vilat ikapp, men det sägs ju att man inte kan det.

Idag känner jag att jag borde tänka på att skaffa mig lite pengar till. Jag är så trött på att sälja på nätet så jag tror jag ska komma på något nytt.

För övrigt är jag ganska kärlekskrank igen. Jag saknar verkligen "någon".

Hoppas din dag blir bra, du soppläsare!

Inga kommentarer: