onsdag 7 oktober 2009

Jag hatar dem!!!!!

Nu råkade jag ha kontakt med arbetsförmedlingen för att mina studier slutar snart, vilket resulterar i dagens skörd. Fy satan vad jag hatar dem!!!!! Fyra brev damp ner just i brevlådan och jag vet precis vad som står i dem. Två av dem är någon förhandsbedömning som är fel så därför rättar de till det och skickar de andra breven om vilken dagersättning jag kommer ha typ denna månaden ut. Alltså, egentligen behöver jag ju inte veta detta för jag är ju i slutspurten. De två breven som är "fel" rättas med de andra två. Första gången fick man ju spelet och ringde dem för enligt de två första är man inte berättigad till någonting. Men varför i hela friden detta slöseri? Varför kan de inte ändra sina rutiner - breven kommer ju samtidigt så 3 av breven är överflödiga och egentligen det fjärde också. Jag har påpekat detta ungefär varje gång jag kommunicerat med dem, men det verkar vara omöjligt! Vilket slöseri med skattepengar, miljö och satan vad det upprör den som mottager breven - IDIOTER är vad de är!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hallå hallå!!
Vart har du tagit vägen nu då? Nu saknar jag ju dig här igen. Du kan väl bara säga hej iaf så vi vet att du är kvar.

Kramar från Peter Pan

JenJen sa...

Håller med!!!!!!!!!!!!!!!!