måndag 19 april 2010

Nu var det slut med denna soppa!

Min minsta dotter och jag låg och kollade på film på hennes dator och den började lagga. När hon grejade så fick jag syn på hennes länkar och vem fanns där? Jo just det "kvinnosoppa" Mycket, mycket irriterande att jag inte ens får ha min blogg ifred. Men kanske finns det en mening med allt och jag får meddela er kära soppläsare att jag nu slutar skriva här.

Kanske öppnar jag en ny blogg så vill du att jag skickar dig länken så får du maila mig, men det dröjer nog ett tag tills det händer något i mitt liv.

Naturligtvis kommer jag läsa era bloggar och med tiden fattar ni väl vem som kommenterar. Mr Harold känner väl till namnet i sitt hjärta :))

Så kan det sluta när man har nyfiken dotter men hon försäkrade att hon inte läst så mycket och "jag vet ju att du vill knulla" följt av ett skratt....

7 kommentarer:

Got2b sa...

Tråkigt! Jag är hackad av exet men skiter högaktningsfullt i det och försöker utnyttja det istället!

Anonym sa...

Jättetrist. :-(

/PP

JenJen sa...

Jag vill gärna ha en länk i ett mail... och tycker din dotter är rätt så 'huvudetpåspiken'. Min dotter har nog oxå kikat ibland i början, men jag tror inte hon är så intresserad som JAG trodde hon skulle vara, då.

Sagosessan sa...

Nämen. Usch då. Två tråkigheter på en och samma dag. Och det snöar dessutom till råga på allt! :-/

Jag vill också ha mejl tack.

Peter Harold sa...

He, he... jag minns chocken när jag insåg att min dotter utan större problem hittade min blogg. Det lustiga var att hon hittade den när hon googlade efter någonting annat. I skolan!

*Flämt!!!*

Noterar dock att min dotter är ganska ointresserad av Skrivarens Blogg. Det är bara manga, anime och sådant som gäller. ;-)

Skicka en rad när du återuppstår!
:-)

Anonym sa...

It's really a great and useful piece of information. I'm glad that you
shared this helpful info with us. Please keep us informed like this.
Thanks for sharing.
Feel free to visit my page - one swollen ankle

Anonym sa...

Hey There. I discovered your blog using msn.
This is a really smartly written article. I will make sure to bookmark it and return
to learn more of your helpful information. Thanks for the post.
I will certainly comeback.
my page - reputation management